MALÉ VEĽKÉ SVETLÉ TMAVÉ.

Aké je Tvoje obľúbené zviera? Slon! Aký je tvoj obľúbený nápoj? Pivo! A je to! Slon v pive.
Nebolo by od veci dať si jedno...PIVO! Alebo 2, 3,...
Je utorok 23:45 a sestra mi práve oznamuje: rodičia sú na pive, prídu (asi) za pól hodinu. Dnes som stretla môjho tatka hádajte kde...áno, prekva(pivo). Pivo spája, pivo je celá veda, pivo je fascinujúce. Pri pive môžu vzniknúť tie najlepšie myšlienky. Pivo zažíva na Slovensku naozajstný boom a vzniká čoraz viac malých pivovarov a krčmy sa pretekajú v tom aké pivné špecialitky budú čapovať. 
Možno mi v žilách koluje pivo a možno moje pivné myslenie pramení z toho že som od malého malička dýchala výpary z pivovaru na našej ulici pri výrobe či následnej distribúcii. A možno som len "klasický" prípad decka čo opakuje po svojich rodičoch. 
Jedného dňa nám doma tatko hovoril o nočnej more ktorá sa mu prisnila. Ležal na smrteľnej posteli a ako to už býva pýtali sa ho na jedno posledné želanie. On si vypýtal jeho posledné...PIVO! (myslím že tmavé) a po jeho vypití spokojne skonal! :D Skoro sme sa popučili od smiechu. Pivo je veru láska na celý život a keď ho miluješ nie je čo riešiť. :) 
Blogovať o burgroch, sushi, "čízkejkoch"/ "kapkejkoch" je too mainstream a čoskoro môže vyjsť z módy. :D Alebo niekto povie že to nie je zdrawé. Ale PIVO nikdy nevyjde z módy a zdravé bolo, je a bude! Pivo je jednoducho nadčasové. Takže keď sa ma niekto opýta čím chcem byť keď budem veľká (ešte nie som:D) tak odpoviem že (prvou?) pivnou blogerkou!  :D 

tak "Daj Boh šťastia" nech pivo udržateľným zdrojom je! (pozdrav pivovarníkov) :)

Pivní Burza, Brno

 podnik unknown, Baška (ostrov Krk), Chorvátsko

Chacharkova hospůdka, Ostrava

podnik unknown, Vyhne (sídlo pivovaru Steiger)

podnik unknown, Viedeň

 podnik unknown, Olomouc

Keltská krčma, Košice

A na záver jedna spoza výčapu keď som mala tú česť čapovať na Zemplínskom plese mega výborné pivo z Kláštorného pivovaru (na fotke čapujem úplne zle viem to!, no vznikla keď som sa to len učila, potom to už šlo dokonca na jeden šup) :)


photos by me & Honza Šilar (first) & Oles Cheresko (last)


Komentáre

Obľúbené príspevky