KAM NA RANDE V BRATISLAVE: INTELEKTUÁL


Slovo intelektuál sa mi vlastne až tak nepáči, a i keď ma tak zopár ľudí nazvalo, nemyslím si to i keď je to určite príjemný kompliment. Ale to je podobný príbeh ako keď za mnou (pred pár rokmi) prišla mama s otázkou či som hipster, ja som na ňu vyvalila oči (ledva tušiac čo to znamená) a povedala radikálne NIE! A ona mi so smiechom odpovedala že práve som splnila kritérium, pretože zapretím som sa podľa "desatoro hipstera" v časopise sama zaradila (what? :D). Odvtedy mi to pripomína/lo viacero ľudí, niektoré skupinky podnapitých v meste mi to mali dokonca potrebu aj vykričať na celé námestie SNP. 
Tak som si jedného dňa kúpila celkom vtipnú knižku So You Think You´re a Hipster?
Takže ak si myslíš, alebo aj nemyslíš že si hipster a/alebo intelektuál nasledujúce tipy budú pre Teba určite vhodné a navyše vždy sa dá migrovať z jednej subkultúry do druhej. :D

A na záver pesnička: Intelektuál by Le Payaco :)

 Galéria SATELIT a výstavný priestor v podkroví Slovenského múzea dizajnu

aktuálne výstavy: Nestext, nestála expozícia
Nizozemská maľba, do 22. mája 2016

 Dom Umenia KHB alias Kunsthalle Bratislava
dielo na fotke: Kateřina Šedá
aktuálna výstava: Strach z neznámeho, do 31.júla 2016

Kunsthalle LAB
coming soon: Prirodzená nervozita by Krištof Kintera, 6. máj- 26. jún 2016

každý posledný utorok v mesiaci o 20:00 v obrátenej pyramíde
najbližšie už dnes The Ills

filmy, diskusie, literatúra, koncerty, párty, burzy, stretnutia, prednášky, stand-up, tanečné domy...treba si len vybrať :)
 inak nápisy na toaletách majú svoj vlastný termín, hovorí sa im latrinálie! seriózna vec veru! :P

Národný archív
ako bežný občan nie je úplne jednoduché dostať sa tam na prehliadku ale sleduj toto tuto: M_P_BA 

a Ty už máš svoje slovanské meno? :P

Pálffyho palác, GMB
stála expozícia: Pasáž by Matej Krén  
(inštaláciu pozostávajúcu z 15 000 kníh autor daroval múzeu v roku 2004)
aktuálna výstava: Oslava maľby by Rudolf Fila, do 5. júna 2016

aktuálne výstavy: Tak ďaleko by Katarína Vavrová, do 29. mája 2016
Sochy by Rudolf Uher, do 12. júna 2016
coming soon: Miró & Cobra (kto pôjde so mnou?:)

   keď slniečko zasvieti a v mesiaci už nebude písmeno R tak oprieť sa o strom s knihou v ruke 
na fotografii: strom v prezidentskej záhrade

tip na zakončenie večera: wine/beer & chill


SNG, Kunsthalle, Satelit (vstup free)
Pohoda_FM Live (free do zaplnenia kapacity sály)
Danubiana (8/4€), Devín (4/2 €)Pállfyho palác (4/2€)Slovenský národný archív (bádateľský poriadok)IKEA, KC Dunaj, víno (∞ €)


photos by me & 1by Deniska  & 1by SNGphotographer 


Komentáre

Obľúbené príspevky