SPOVEĎ Z DRUHEJ RUKY

    Už to bude zopár rokov (vlastne celý život) čo moje odievanie je zabezpečované (aj) z druhej ruky, teda zo second-handov, "sekáčov" alebo "levňáčkov" ako ich nazývame. Celé sa to začalo od môjho malého mala, keď mi zrejme bolo dosť jedno či mám na sebe červené alebo zelené tričko. A kedže zabezpečovanie všetkého vrátane odevov pre dieťa ktoré neustále rastie je celkom finančná záťaž (hlavne keď je človek na materskej), mamina volila do veľkej miery "sekáče". Možno už vtedy vo mne nevedomky pestovala túto mániu a istým spôsobom budovala môj (životný?) štýl. Myslím, že som nebola ochudobnená, práve naopak! Už vtedy som "vedela" že denim je kuul, netreba sa báť experimentovať a dať si hoci aj ružový klobúk a k "american style" pyžamu sa hodia jedine veľké čierne okuliare. :D 
Raz mi mamina hovorila ako hrozne sa obliekala, no ja si to nemyslím. Súdiac podľa fotografií, s tatinom predbehli dobu hipsterizmu 21.storočia :D Tak! 
Neskôr ale v istom bode nastalo obdobie (asi sa to volá puberta), kedy som odmietala do sekáčov vkročiť v paranoji že ma uvidí niekto zo školy a potom sa mi bude posmievať. Na strednej som ale znova pochopila že si môžem obliecť čo chcem a je to len moja vec. Odvtedy ma to stále drží. V "normálnych" obchodoch nakupujem len minimálne, pretože mi to príde zbytočné a navyše ma to ani nebaví. Second- handy si žijú svojim životom, niektoré sú zosieťované, iné nie, stretnete tam zaujímavých ľudí a nájdete zaujímavé veci. 
No stalo by sa v "normálnom" obchode, že sa Vám prihovorí neznáma žena a povie Vám aký dobrý vkus máte? Asi ťažko! Alebo keď sa Vás niekto len tak opýta či si myslíte že sa mu daná vec hodí- celkom bežná vec. :) A ešte som zabudla že (aspoň podľa mňa) je strašne zaujímavé že tie veci si už odžili nejaký život a majú svoje "príbehy", ktoré sú však zahalené rúškom tajomna. 

Tak hor sa nakupovať, už len do soboty je výpredaj kolekcie v Textile house BA. Zoznam všetkých predajní aj otváracích hodín tutok. Od pondelka potom nová kolekcia! Tralalaaaa.



Posledný "lov"
    Detail z "boho style" šiat/ tuniky :)

    Niekto by možno povedal že toto je moc (vzorov, farieb), ale na tejto sukni je fascinujúca jej multifunkčnosť. Okrem jej primárnej funkcie je jej súčasťou "ladvinka" a tak je ideálna na festival, lebo sa do nej zmestí všetko potrebné: peniaze, mobil, doklady, kľúče. A ide sa! Wuej!

A tá najdokonalejšia časť je nastavitelnosť obvodu sukne vďaka cvokom (tipujem že od veľkosti XS/S až po XL). Jednoducho dokonalý výmysel! (žeby za ním stála žena?)
Diéta je smrť (hlavne keď robíte v zmrzlinárni)! :P

Vintage letná blúzka, ktorú som si popravde ani neskúšala ale je megááá! :)

No a poslednou vecou je tento super kabát (trenčkot?), ktorý ma najvác super podšívku, tak ho možno budem nosiť aj naruby! :D

P.S.: okrem kamenných sekáčov odporúčam navštíviť aj Vinted (zatiaľ CZ snáď čoskoro aj SK), platformu kde sa dá kupovať/ predávať/ vymieňať. 
A krásne motto Vinted: Čo chceme? Sekáč ako voľbu číslo #1 všade na svete! 
Môžete očekovať aj môj profil s vecičkami :)


photos by me & my parents only


Komentáre

Obľúbené príspevky