PACKING FOR BRNO & WROCLAW


15 vecí ktoré mi nemôžu chýbať asi na hocijakom výlete a tak som si ich zosumarizovala a pobalila už dnes v návale cestovnej horúčky, napriek tomu že idem preč len na 4 dni a až za 3 dni, no už sa neskutočne teším, veď kto by nemal rád výlety? A ja výlet teraz potrebujem ako soľ! :)

1. "eko" fľaša / supermarket, Chorvátsko
2. zápisník / tento som dostala na konferencii vo Zvolene
3. peňaženka / z dielne Hey Wolf (kupovaná asi na Grape festivale?)
"ideálne je keď sú v nej aj nejaké peniaze :D, čo mi pripomína že ani v ČR ani v PL nemajú € !!!"
4. hrebeň drevený /handmade by Bandúr (kupovaný na Dňoch majstrov ÚĽUV)
5. nožík v koženom puzdre / dedičstvo od tatina
"kaser so sebou nenosím od príhody v Budapeštianskom parlamente, kde počas prehliadky som mala takmer osobné garde policajtov, pretože som ho náhodou (UPS!) mala pri sebe, ale nožík ostáva základnou výbavou výletníka (aj paštikára :D)"
6. šesťfarebné pero / z Londýna (najsamsuper darček od spolužiačok z výletu :-*)
7. kozmetická taštička / 2hand, z VintageBazaaru
8. pas bláznivé planety (passport of the crazy planet) / zo suvenír shopu v Štramberskej "Trúbe"
9. doklady v puzdre/ Golden City, Bratislava
"odkedy mi ukradli peňaženku tak som sa poučila a doklady nosím separé od peniazov"
10. foťák / Fujifilm X10
11. pršiplášť v "pokéballe" :D/ z minulého ročníka MFF Myjava 
12. plátená taška zmotaná v gumičke/ z Erasmu v Slovinsku 
13. mapa Brna / žeby z Brna? :D (snáď splaším aj tú Wroclawskú)
14. uterák z mikrovlákna/ Decathlon 
15. minilekárnička / výhra v súťaži v stánku na Grape festivale
"áno je mi jasné že je to skôr také placebo na záchranu života, ale taký leukoplast veru zíde!:)"

Ešte mi samozrejme chýba oblečenie a topánky, ale to vyriešim keď zistím aké má byť počasie a verím že sa zmestím do jedného ruksaku :) (nechápem popravde ľudí ktorí sa na takéto výlety balia do kufrov....je to podľa mňa tááák nepraktické)
A ozaj, možno sa pôjdem zajtra pozrieť (ak energia dá) do cestovateľskej kaviarne Dobrodruh na diskusiu s trefným názvom k tomuto postu: "Aj ženy môžu cestovať minimalisticky- ako sa baliť lightweight a efektívne" aj keď mám pocit že som efektívna v tomto zmysle už dosť, ale takýchto tipov a trikov nie je nikdy dosť!

Tak cestovaniu zdar! :)


fotka ja & formát okukaný (trošilinku) od red poppy stories 


Komentáre

Obľúbené príspevky