KAM NA FESTIVAL VOL.1


Na prvom festivale vôbec (Vrbovské Vetry vo Vrbovom) som bola v roku 2008 (ako 14 ročná!) s plnoletým dozorom, alebo osobnou esbéeskou ako to istí chlapci v Randali v tom čase nazvali :D. 
O rok nato sme boli s babami- Radkou a Dybä na festivale Žákovic Open v Trenčianskych Bohuslaviciach (ešte tiež s dozorom, ucholakmi a najvác retro stanom). 
Od roku 2010 je mojou "povinnou" jazdou Grape festival ale aj mnohé iné.
Bez aspoň jedného festivalu si vlastne ani neviem predstaviť leto. A tu je teda prehľad tých, na ktorých som už bola, na ktoré sa chystám aj toto leto a sú jednoducho super! :)

Festivalom zdar! :)

10.-12.6.2016, Bratislava a okolie
Folklór & mesto = <3
Tento rok sa predstavia šikovné decká zo Slovenska, Litvy, Českej republiky, Srbska a Bulharska.

A folklór aj na Medzinárodnom folklórnom festivale Myjava. Tento rok už 57. ročník! Sila!
17.-19.6.2016, amfiteáter Trnovce
Slovensko, India, Chorvátsko, Peru, Egypt, Namíbia a Česká republika- folklór zo všetkých kútov.
A kedže taxík je too mainstream, na Myjave pekne na koči s koníkmi! :)

 Pohoda je proste Pohoda, zažila som ju zatiaľ dva krát ako dobrovoľník, a raz ako návštevník, tak tento jubilejný 20. ročník idem dorovnať skóre na 2:2 :)
7.-10.7.2016, letisko Trenčín
Moje top 3 na tento rok: Gogol Bordello (to bude bordel!:D), Parov Stelar (moje potretí) a My Baby?

Vrbovské Vetry alias najlepší festival vesmírny.
16.7.2016, futbalový štadión Vrbové
Preteky na húpacích koňoch, formula nula, pindžerlo, a nadupaný program. :) 
Festival robený s ozajstnou láskou a nasadením kde ani "veter" nepokazí náladu. 
Tento rok jubilejný 10. ročník s legendárnym Pražským Výběrom, ktorý tu odohrá jediný SVK koncert v pôvodnej zostave.

Last but not least: Grape festival. Grejp je moja srdcovka. Vyhovuje mi veľkosťou, lokáciou, line-upom a najmä ľuďmi. 
Dokonca je v čase mojich narodenín, takže nemusím riešiť extra oslavy. :)
12.-13.8.2016, letisko Piešťany
Moje top 3 na tento rok: Milky Chance, Dub FX, MØ & many others :)




photos by me & Dybä & Paťo & Zuzka & unknown


Komentáre

Obľúbené príspevky