folkLOVE

Láska má veľa podôb. Tá k folklóru je však špecifická. Väčšinou sa pestuje od maličkého malička a len tak sa už nestratí. Ja som mala rodinné šťastie že ma postretla. Vďaka folklóru som spoznala tých najlepších ľudí, nové miesta, mestá, krajiny, a napokon som sa naučila aj samostatnosti.

V súčasnosti prebieha boom hocičoho s "folk" tématikou. Tričká, tašky, doplnky... Na jednu stranu sa tomu teším, veď to súvisí s tým čomu som sa aktívne venovala 15 rokov a vlastne sa venujem v teoretickej rovine stále, no niekedy mi príde že ten záujem ľudí je často povrchný. Fotečka s haštagom s krojovaným dieťaťom stačí na to aby som bol kuul (v plotě?), ale wo co go je vlastne jedno. No dobre nebudem víno piť a vodu kázať. Nikto nie je dokonalý. 
Whatever, no hate, just pure folkLOVE. <3


#kvetinové čelenky (venčeky) sme poznali už dávno #VienokDFS #dreaming about...

 #hviezdy (bývalého) KC Dunaj #spieva celý Vienok #tie roky 90te

#zájazdy #vystúpenia #bolo to mega

Napokon folklór ma priviedol k štúdiu etnológie a kultúrnej antropológie. 
"Naše" etnologické výskumy vyzerajú napríklad aj takto: po rozhovore s miestnou obyvateľkou u nej na dvore si vyskúšate kroj, či jeho súčasti a dostanete pozvanie na obed, ktorý pozostáva z poldecáka, makových rezancov, zalievanej kávy a rozmočených chrumiek :D :)


 #little sister #je to v rodine




photos by me  & Soňa Jam & Dybä & Janka B. & others unknown


Komentáre

Obľúbené príspevky