SUMMER IN SWEDEN VOL II / Ängelholm


Už to budú takmer dva mesiace čo som tu, a zároveň mesiac od posledného pridaného príspevku, ktorý bol vlastne tak trochu off-topic. Ale tak čo už so mnou. Aj keď mám pocit že som spomalila, celý čas čo sme mali letnú kartu na vlaky a autobusy  v regióne južného Švédska, tak sme sa akosi nezastavili. Takmer každý deň nejaký výjazd mimo mesto, o víkendoch ani nehovoriac. Samozrejme nesťažujem sa...bolo to super! Len akosi tých zážitkov (a fotiek) je toľko, že som ani nedokázala o tom napísať, lebo vždy keď sme sa vrátili, tak sme sa maximálne najedli a únavou zaspali. :D Tak snáď sa mi podarí urobiť takú retrospektívu, kde sme boli, čo pekné sme videli a tak. :) 

Pekné čítanie a pozeranie prajem! 

 pláž sami pre seba (takmer)


 Druhý deň na výlete, nadšenie zo slnka (a asi 15 stupňov a silného vetra) spôsobilo že sme sa aj do plaviek dali. Do vody sme pre veľmi silné vlny nakoniec šli len s nohami. :D


 "rieka čo do mora sa vlieva"

Keď mi povedal že v tomto múzeu (Railway Museum, Ängelholm) ešte nebol tak som neverila vlastným ušiam! Že čo je na tom také čudné? Nuž to, že keď to povie najväčší nadšenec pre vlaky a všetko s tým spojené akého poznám, tak sa nedá iné, len zahlásiť: "Kámo, poďme!" :D 
A ešte k tomu v ten deň v tričku "Príchod/ Odchod". 
Náhoda? Nemyslím! :)

 Pri fotení tejto fotky som vedela, že pokojne môžem ísť na WC, na obed, na kávu, zase na WC, dopozerať si celé múzeum a keby som sa vrátila stále by tam sedel. :D 
Každopádne ten pohľad bol <3 O:)

Locomotion! 
Už ten názov ma zaujal, ale popravde som si myslela že nám pustia nejaký "trápny filmík". Ale omyl! To bol normálne že simulátor jazdy vo vlaku (resp. v rôznych vlakových súpravách), z čoho som bola dosť nadšená. Aj vytrasený zadok bol. Jednoducho paráda! :D :)


A znova! :D Toto bola jedna z posledných vecí čo sa expozície týkalo, takže ja už som šla "len" na WC a pozrela som si celý suvenír shop (fakt!). :D

 Modelová železnička, ktorú nám aj spustili vrámci historicko- náučného filmu/ prezentácie...

...zatiaľ čo my sme sedeli na vlakovej stanici (na ktorej stačilo počkať na vlak domov :P).


A to už je koniec, tak na záver len prianie: nech Vám tie správne vlaky v živote neujdú! :)

L.

all photos by me & Peter & samospúšť

Komentáre

Obľúbené príspevky