THIS IS SCOTLAND.

Asi ma tak nejak chytá nostalgický pátos. Pred tromi rokmi som mala v niečom podobné pocity ako mám teraz. Nevedela som kudy-kam, všetko sa točilo a nie všetko bolo tak ako som si predstavovala. A bolo mi aj do plaču čo je u mňa celkom zriedkavé. Každopádne vtedy pomohla spontánna kúpa letenky do Škótska za druhou polovicou môjho ja. Predstava že prvýkrát sama poletím a všetky tie veci okolo spôsobili efekt motýľov v bruchu. Z nervozity či to vôbec zvládnem ale i z nadšenia. S medzipristátím v "Edinbre" a cieľom v Aberdeene a skvelými výletmi to bol jeden z najsuper týždňov a najsuper strávených Veľkonočných sviatkov vôbec. Tento rok sa chystám (no už nie sama) na sviatky do Prahy! Juhúúú! Aj keď je tu ohrozenie že skončím hodená chlapcami do Vltavy. :D 
Tak si užite sviatky ako sa patrí aj nepatrí :) Pivu  a slonom zdar!

  
prvá "škótska" fotka / mapa1 / mapa2 / smartfón je smrť, použi búdku! / scotish monument


Nasleduje zastávka Lochness, zastávka je na znamenie

Tu bývame my! 

MIND YOUR HEAD

Hobití domček

   možno ju uvidíme / aha tam je, vidíš?







 Nasleduje zastávka Dunnotar castle, zastávka je na znamenie.
Vedeli ste že...tento hrad poslúžil aj ako predloha k rozprávke Brave (Neskrotná)? :)





Nasleduje zastávka: Strathisla distillery, zastávka je na znamenie.

"the oldest operating Highland distillery which was founded in 1786"





Nasleduje zastávka múzeá a iné hipsterské úlety, zastávka je na znamenie.
University of Aberdeen, The Sir Duncan Rice Library

Inverness Museum and Art Gallery /Aberdeen Maritime Museum

<3



photos by Paťo, Dybä and me

Komentáre

Obľúbené príspevky